Рівень сформованих компетенцій дошкільників за 2023-2024 н.р.
У 2023/2024 навчальному році функціонувало 8 груп, з них: 2 – групи загального розвитку, 6 – груп спеціального (компенсуючого) типу для дітей з порушеннями мовлення. Режим роботи груп: 7 груп – з 10-ти годинним перебуванням дітей в закладі освіти, 1 група – з 10,30 годинним перебуванням дітей (з 7.30 до 8.00).
Відповідно до Статуту закладу дошкільної освіти освітній процес організовується безпосередньо в закладі дошкільної освіти.
Зміст освітньої діяльності та корекційно-розвиткової роботи в закладі дошкільної освіти №35 «Горобинка» визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, чинними освітніми програмами (відповідно до рішення педагогічної ради №4 від 31.08.2023): освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»; навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку МОН України.
Аналізуючи результативність освітньої роботи педагогів з дітьми за освітніми напрямками у всіх вікових групах, маємо такі показники формування компетенцій у здобувачів освіти на кінець третього навчального періоду 2023-2024 н. р.
Із 127 дітей: високий рівень – 14 дітей (11%), достатній рівень – 45 дітей (35%), середній рівень – 55 дітей (43%), початковий рівень – 13 дітей (10%).
Відповідно наказу МОН України «Про затвердження порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу» від 27.03.2006 №240/165, у 2022-2023 навчальному році в закладі дошкільної освіти працювало 6 груп компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення, укомплектованих згідно віку та психолого-педагогічних висновків інклюзивно – ресурсних центрів:
група № 2 – 4-го року життя – ЗНМ;
група № 3 – 6-го року життя – ЗНМ;
група № 4 – 5-го року життя – ЗНМ;
група № 6 – 5-го року життя – ЗНМ;
група № 7 – 6-го року життя – ЗНМ;
група № 9 – 6-го року життя – ЗНМ.
За результатами корекційно – розвиткової роботи в компенсуючих групах закладу дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №35 «Горобинка» на кінець третього навчального періоду 2023 – 2024 н.р. маємо такі показники:
- мовлення виправлено повністю – 18 дітей (19%);
- значне поліпшення мовлення – 21 дитина (23%);
- мовлення виправлено частково – 54 дитини (58%).
Всього: 93 дитини.
З них :
ЗНМ І р. – 19 осіб,
ЗНМ І-ІІ р. – 9 осіб,
ЗНМ ІІ р. – 27 осіб,
ЗНМ ІІ-ІІІ р.- 15 осіб,
ЗНМ ІІІ р. – 17 осіб,
ЗМР – 6 осіб.
При стертій дизартрії – 8осіб,
моторній алалії – 1 осіб,
афазії – 1 осіб,
заїканні – 1 особа.
На кінець 2023-2024 навчального року в логопедичних групах навчалося 47 дітей старшого дошкільного віку. З них рекомендовано направити:
- в загальноосвітню школу – 34 дитини, з них під нагляд шкільного логопеда – 16 дітей;
- в компенсуючу групу – 13 дітей (з врахуванням стану мовлення).
Результати корекційного впливу на дітей-випускників, які ідуть до школи: мовлення виправлено повністю – 18 дітей (53%);
- значне поліпшення – 13 дітей (38%);
- частково поліпшено – 3 дітей (9%).